خانه و آشپزخانهصوتی و تصویریکالای دیجیتاللوازم برقی

ارزانترین تلویزیون ۵۰ اینچ + بررسی ارزانترین مدل های بازار

بررسی ارزانترین تلویزیون 50 اینچ بازار با بررسی برند های برتر و کیفیت آنها

۵/۵ - (۱ امتیاز)

ارزانترین تلویزیون ۵۰ اینچ در بازار کدام است؟ از چه برندی خرید کنیم؟ آیا تلویزیون های ارزان ۵۰ اینچی باکیفیت و کاربردی هستند؟ این سوالات موضوعات مهمی هستند که ما قصد داریم مفید و مختصر به آنها پاسخ دهیم.

از تلویزیون های ۵۰ اینچی بیشتر برای اتاق یا سالن های نسبتا بزرگ و یا متوسط استفاده می شود پس اگر خانه شما متوسط یا بزرگ است میتوانید از این تلویزیون ها استفاده کنید. کیفیت و کارایی تلویزیون های ۵۰ اینچی عالی است و قطعا میتواند انتخابی باکیفیت و هوشمندانه باشد. در ادامه این پست ابتدا برند های برتر را معرفی کرده ایم و بعد از آن به سراغ بررسی کیفیت آنها پرداخته ایم.

توجه: اگر قصد خرید محصولی ارزانتری را دارید میتوانید به پست ارزانترین تلویزیون ۴۳ اینچ مراجعه نمایید ما در این پست محصولاتی خوش قیمت و ۴۳ اینچی مناسبی را برای شما آماده کرده ایم.

بهترین مارک تلویزیون ۵۰ اینچ ارزان

تلویزیون های ۵۰ اینچی جزء مدل های بسیار محبوب و پرفروش بازار هستند چون این محصولات دارای کیفیت ۴k و سایز مناسب هستند به طوری که میتوانید از این محصولات در مکان های بزرگ و کوچک استفاده کنید. اما کدام برند ها محصولات خوش قیمتی را تولید میکنند؟

حقیقتا برند های مطرح خارجی زیادی اقدام به تولید تلویزیون های ۵۰ اینچ کرده است اما خوب قیمت آنها نمیتواند جزء ارزانترین ها باشد. از این رو شما باید در بین برند های ایرانی دنبال این محصولات باشید.

برند های چون دوو، اسنوا، جی پلاس، نکسار، سام و ایکس ویژن از جمله برند های معتبر و باکیفیت ایرانی هستند که میتوانند محصولاتی خوش قیمت و ایده الی را تولید و روانه بازار های داخلی کنند.

مشاهده قیمت روز ارزانترین تلویزیون ۵۰ اینچ در دیجی کالا

بررسی کیفیت ارزانترین تلویزیون های ۵۰ اینچی بازار

قبل از هر چیزی باید گفت که قیمت تلویزیون های ۵۰ اینچ بازار (مدل های ایرانی) تقریبا در یک سطح قرار دارند پس زیاد به برند توجه نداشته باشید چون کیفیت و قیمت تقریبا در یک سطح است.

لازم است بدانید که کیفیت تصاویر این محصولات همگی ۴K هستند به طوری که میتوانید با این تلویزیون ها تصاویر را بسیار واقعی تر مشاهده کنید. زاویه دید این محصولات گسترده است و شما میتوانید در هر زاویه ای که هستید تصاویر باکیفیتی را مشاهده نمایید.

کیفیت صدا هم واقعا مناسب است و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد. توان بلند گو ها ۸ تا ۱۰ وات است و میتواند کیفیت خوبی را به شما تقدیم کند. جدا از کیفیت بلند گو ها باید گفت که سرعت پردازش این تلویزیون ها بالا است و اکثرا داری پردازنده ۴ هسته ای هستند.

استفاده از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری هوشمند به شما این امکان را داده است که بتوانید به اینترنت متصل شوید و از خدمات وب هم استفاده کنید. در ادامه این پست لیستی از ارزانترین تلویزیون های ۵۰ اینچی بازار را برای شما آماده کرده ایم:

ارزانترین تلویزیون ۵۰ اینچ + معرفی ۶ مدل ارزان بازار

در ادامه این پست لیستی از ارزانترین تلویزیون های ۵۰ اینچی بازار را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید با بررسی آنها مدلی مناسب را تهیه نمایید.

توجه داشته باشید که این محصولات توسط برند های معتبر ایرانی و خارجی تولید شده اند و قطعا میتوانند گزینه هایی بسیار خوش قیمت باشند. طراحی زیبا و طول عمر بالا از جمله ویژگی های خوب این محصولات هستند.

دوستان، محصولات معرفی شده جزء پرفروش ترین ها هستند به همین منظور ممکن است به مرور زمان به دلایل مختلف در بازار و فروشگاه ، سایت های معرفی شده ناموجود شوند در این صورت شما عزیزان میتوانید از محصولات مشابه و دسته بندی اصلی مراجعه کنید

۱ تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز ۵۰ اینچ

ارزانترین تلویزیون 50 اینچ - 1
تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

منبع انرژی برق شهری
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه ۵۰ اینچ
نوع رابط هوشمند Android
امکانات و قابلیت‌ها مجهز به ماشین زمان (Time shift) ۸ گیگا بایت حافظه داخلی قابلیت اتصال بی سیم (Screen Mirroring) راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG) قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی (PVR) پنل A+ با روشنایی و وضوح بالا دارای صدای دالبی دیجیتال مجهز به سیستم اندروید ۹

۲ تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۰XCU735 سایز ۵۰ اینچ

ارزانترین تلویزیون 50 اینچ - 2
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۰XCU735 سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

سایر توضیحات سیستم عامل: اندروید ۱۱ – پرداشگر: ARM Cortex-A۵۳/۱.۵GHz/Quad core – پرداشگر گرافیکی: G۵۲MP۲/Dual core – حافظه رم: دو گیگابایت – حافظه داخلی : ۸ گیگابایت – حافظه فلش: ۸ گیگابایت
توان هر بلندگو ۸ وات
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ ۵۰ اینچ
تعداد درگاه های HDMI دو عدد
سایر توضیحات تصویر فرمتهای پشتیبانی ویدئو: FLV/MP۴ فرمتهای پشتیبانی عکس:JPEG/PNG/BMP

۳ تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U50C614S سایز ۵۰ اینچ

ارزانترین تلویزیون 50 اینچ - 3
تلویزیون ال ای دی هوشمند نکسار مدل NTV-U50C614S سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر ۱۶:۹
رزولوشن ۵۰ اینچ
پردازنده چهار هسته‌ای
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها – سیستم عامل: اندروید ۱۱ – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت – قابلیت Quick Mirror گوشی های هوشمند روی تلویزیون – امکان پخش عکس و ویدیو و موزیک از گوشی روی تلویزیون – امکان پخش شبکه های دیجیتال DVBT۲ HEVC – خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC

۴ تلویزیون هوشمند ال ای دی سام مدل UA50TU7550TH سایز ۵۰ اینچ

ارزانترین تلویزیون 50 اینچ - 4
تلویزیون هوشمند ال ای دی سام مدل UA50TU7550TH سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

امکانات و قابلیت‌ها دارای مرورگر اینترنت / EPG / ماشین زمان (Time Shift) / ضبط برنامه (PVR) / تلتکست / چند رسانه‌ای / خاموش شدن خودکار / دارای سیستم عامل اندروید ۱۱
سایز صفحه ۵۰ اینچ
تعداد بلندگوها دو عدد
توان هر بلندگو ۱۰ وات
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایر توضیحات تصویر تکنولوژی نور پس زمینه: Direct / روشنایی: ۳۴۹ cd/m۲ / نسبت درخشندگی: ۵۰۰۰ / زمان پاسخگویی: ۹.۵ ثانیه / زاویه دید: ۸۹/۸۹/۸۹/۸۹ / تعداد رنگ: ۱.۰۷ میلیارد / قابلیت HDR

۵ تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H50C414N سایز ۵۰ اینچ

ارزانترین تلویزیون 50 اینچ - 5
تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-H50C414N سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

سایر توضیحات گيرنده ديجيتالي، – گريد انرژي A – پنل VA – قابليت اتصال به اينترنت ندارد – پشتیبانی از طیف رنگی میلیاردی Bilion Rich Color
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ ۱۶:۹
سایز صفحه ۵۰ اینچ
پردازنده پردازنده
امکانات و قابلیت‌ها  امکان پخش شبکه های دیجیتال DVBT۲ HEVC – خروجی صوتی دیجیتال Optical و HDMI ARC

۶ تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۵۰P635 سایز ۵۰ اینچ

ارزانترین تلویزیون 50 اینچ - 6
تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۵۰P635 سایز ۵۰ اینچ

مشخصات این محصول

توان هر بلندگو ۹.۵ وات
کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K
رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ ۱۶:۹
سایز صفحه ۵۰ اینچ
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
امکانات و قابلیت‌ها – سیستم عامل: اندروید ۱۱ – پردازشگر گرافیکی: G۳۱ MP۲, ۸۰۰MHz – مقدار رم: ۲ گیگابایت – حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت – HDR۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا