مقالات آموزشی

آموزش کشیدن رژلب (نکاتی فوق العاده که شاید ندانید) کاملترین مقاله

امتیاز به این پست

به نظر شخصي من، يادگيری آموزش کشیدن رژلب يکی از مهمترين کارهايی است که می توانيد در زندگی خود انجام دهيد حداقل در مورد آرايش. رژ لب راهی سرگرم کننده برای تقویت ظاهر و بیان سبک شخصی شماست، اما استفاده از آن می تواند مشکل باشد. در صورت استفاده اشتباه، رژ لب ممکن است ناهموار به نظر برسد، خیلی زود محو شود.

خوشبختانه، یک روش ساده و در عین حال موثر برای استفاده از رژ لب و نگه داشتن آن در طولانی مدت وجود دارد که شما را با آن آشنا میکنیم.

در کمترین زمان به دنبال بهترین خود باشید!

آموزش کشیدن رژلب-دخترانه
با نکات طلایی کشیدن رژلب، آراسته باشید.

این مقاله (آموزش کشیدن رژلبشما را در ۷ گام به بهترین نحوه استفاده از رژلب می رساند. و نکاتی را به همراه دارد که ممکن است به کلی نحوه آرایش شما را دگرگون کند. به یاد داشته باشید انتخاب رژلب خود از اصلی ترین نکات آرایشی است پیشنهاد میکنیم بدون آگاهی سراغ خرید رژلب نروید.

پیشنهاد برای شما:راهنمای خرید رژ لب با کیفیت و معرفی ۲۰ مدل پرفروش سال ۲۰۲۰

هفت مرحله برای کشیدن رژلبی زیبا 

مرحله یک: استفاده از مرطوب کننده لب فراموش نشود

یک لایه نازک از مرطوب کننده لب بزنید تا لب های شما مرطوب و یکدست شود. احتمال خشک شدن و پوسته پوسته شدن لب ها کمتر است. علاوه بر این، مرطوب کننده می تواند لب های شما را با پر کردن نقاط ناهموار صاف کند. لب ها باید به زودی خیس بخورند.

اگر لب هایتان احساس شلی می کند، قبل از استفاده از رژ لب، به آرامی رطوبت لب را با دستمال پاک کنید. این مهمترین نکته در آموزش کشیدن رژلب است.

مرجله دوم: از مداد لب استفاده کنید

نکته دوم در نحوه استفاده از رژلب این است که لب های خود را با مداد لب بکشید. این کار شکل لبهای شما را مشخص می کند. برای استفاده از مداد لب، نوک آن را در مرکز لب بالا قرار دهید و به آرامی  به گوشه ها بکشید. سپس، مداد خود را در مرکز لب پایین بگذارید و در امتداد لب خود را به گوشهای هر طرف بکشید.

 یک خط لب شفاف یا سایه ای که نزدیک به رنگ لب شما باشد، انتخاب کنید. این سایه ها می توانند با هر رنگ لب سازگار باشند.

مرحله سوم: لبخند بزنید تا لب شما یکنواخت شود

هنگامی که صحبت می کنید و دهان خود را حرکت می دهید، پوست به طور طبیعی کشیده می شود، که باعث می شود رژ لب شما ناهموار به نظر برسد. برای اطمینان از لایه لایه بودن آن، هنگام استفاده از رژ لب، کمی لبخند بزنید. سعی کنید به چیزی فکر کنید که شما را خوشحال کند.

مرحله چهارم: شروع به زدن رژ لب در مرکز لب های خود کنید

برای ساده ترین کاربرد نحوه استفاده از رژلب، آن را مستقیماً از لوله استفاده کنید. برای شروع، رژ لب خود را روی لب بالایی قرار دهید. اگر نمی خواهید رژ لب خود را مستقیم از لوله استفاده کنید، از برس رژ لب یا انگشت تمیز خود استفاده کنید تا رژ لب را بزنید. قسمت بالای رژ لب را با استفاده از برس رژ لب یا نوک انگشت خود پاک کنید و سپس رژ را روی لب های خود بکشید. از وسط لب ها به گوشه های دهان خود کار کنید.

مرحله پنجم: رژ لب را از مرکز به گوشه دهان خود بکشید

  این کار را در هر دو سمت لب انجام دهید. سپس، می توانید با ۱ حرکت سریع رژ لب را از مرکز به گوشه بکشید یا می توانید آن را با استفاده از خط تیره های کوچک روی لب های خود قرار دهید. این روش آسانترین کار را برای شما انجام می دهد.

مرحله ششم: بررسی کنید لب هایتان یکنواخت است

از مهمترین نکات آموزش کشیدن رژلب یکنواختی لب هاست. از انگشت خود برای پر کردن نواحی تکه تکه استفاده کنید. لب های خود را بررسی کنید تا ببینید آیا رنگ یکنواخت است یا نه. اگر لکه های تکه ای دارید، انگشت تمیز خود را روی نوک رژ لب بکشید، سپس رنگ را روی قسمت تکه تکه بزنید. این کار را تکرار کنید تا لب هایتان پر شود.

مرحله هفتم: قسمت داخلی لب های خود را  پاک کنید

 یک دستمال تمیز را از وسط تا کنید، سپس آن را بین لب های خود نگه دارید و چین آن رو به دهان باشد. لبهای خود را به اطراف بافت فشار داده و آزاد کنید. لکه زدن رژ لب ممکن است از قرار گرفتن رژ لب روی دندان جلوگیری کند. به علاوه، ممکن است به تنظیم رژ لب شما کمک کند.

آموزش کشیدن رژلب

در انتها برای شما دوستان فیلمی در خصوص نحوه استفاده از رژلب قرارداده ایم. دیدن آن را از دست ندهید.

کلام آخر

بانوان باید بدانند آراستگی آنها در مکان های مختلف، متفاوت است. هر موقعیت و مکانی آرایش خاص خود را می خواهد. ظاهر یک بانو از همه مهمتر به روحیه خود شخص کمک میکند. برای شادابی خود آرایش کنید. قطعا اگر این آرایش بدون آشنایی و باشد خسته کننده و چندش آور است. پس بخوانید، بدانید و  زیبا آرایش کنید.

این مقاله(آموزش کشیدن رژلب) شما را با نکات طلایی کشیدن رژلب آشنا کرد. نکاتی که مطمئنا از این پس تغییری شگفت انگیز در ظاهر شما ایجاد میکند. ضمن خواندن این مقاله اگر شما نیز نکته یا روشی در نحوه استفاده از رژلب دارید با ما به اشتراک بگذارید و زیبایی را به همه هدیه دهید. به رسم همیشگی این مجموعه یادآور میشویم که شما لایق بهترین هاید.

تلخیصی از:wikihow.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا